Schrijftraining

Hoe zorg  je ervoor dat een lezer je tekst niet alleen begrijpt, maar ook nog tot actie overgaat? Dan zijn woorden alleen niet genoeg om je punt te maken. Je hebt ook kennis nodig over argumenteren, beïnvloeden en overtuigen. Een schrijftraining van ProTaal kan je daarbij helpen.

schrijftraining incompany

Een ProTaal-training is altijd maatwerk. Dat betekent: geen ‘training van de plank’, maar altijd opdrachten die naadloos aansluiten op jouw praktijk. Zodat jij het geleerde gemakkelijk toepast in je dagelijkse werk.

Schrijftraining – open inschrijving

In de trainingsruimte van ProTaal kun je eendaagse schrijftrainingen volgen in een kleine groep. Met heel veel aandacht voor jou en je teksten. Hieronder lees je op welke data je kunt aanschuiven.

17 oktober Zakelijke blogartikelen schrijven


1-op-1-training: alleen voor jou

schrijftraining

Houd je niet van groepstrainingen? Ben je de enige binnen je bedrijf die een schrijftraining wil? Of heb je een heel specifieke vraag?

Dan is een 1-op-1-schrijftraining van ProTaal perfect voor jou. In zo’n 1-op-1-schrijftraining kan het over elk (schrijf)onderwerp gaan: van persberichten tot artikelen in vakbladen. Van websiteteksten tot notulen.

Lees meer over de 1-op-1-schrijftraining

Incompany schrijftraining

Wil je een schrijftraining volgen met je afdeling, of het hele bedrijf? Dat kan in de trainingsruimte van ProTaal of bij jullie in het bedrijf. ProTaal verzorgt onder andere de volgende schrijftrainingen incompany:

Onweerstaanbaar overtuigende offertes en/of aanbestedingsteksten schrijven

schrijftraining offerteHoe presenteer je je aanbod op een slimme manier in een offerte of aanbestedingstekst?
Hoe schrijf je overtuigend?
En hoe zorg je ervoor dat je lezer geboeid blijft lezen?
Dat alles leer je in de incompany training Overtuigende offertes en aanbestedingsteksten schrijven.

Lees meer over de inhoud van de schrijftraining Overtuigende offertes en aanbestedingsteksten

Klantgericht en commercieel schrijven

schrijftrainingHoe schrijf je een begeleidende e-mail bij een offerte?
Of een uitnodiging voor een klantendag?
Deze teksten moeten niet alleen klantgericht zijn, maar ook commercieel, professioneel, enthousiast en wervend. Alles tegelijk.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Daarover gaat de training ‘Klantgericht en commercieel schrijven’.

Lees meer over de inhoud van de schrijftraining Klantgericht en commercieel schrijven

Zakelijke artikelen en blogs schrijven die klanten opleveren

Bloggen-ProTaal-3

Altijd al een artikel in een vakblad of op een zakelijke blog willen schrijven? Dan is de training Zakelijke artikelen en blogs schrijven wat voor jou! Je leert in deze training hoe je zelf een artikel schrijft waarmee je je kennis deelt. Lekker leesbaar en mét inhoud.

Lees meer over de inhoud van de training Zakelijke artikelen en blogs schrijven

Wil je meer weten over een in-company schrijftraining? Neem dan contact met me op.

Cover Een beetje Beroemd
over mij

Ik leer je hoe je door te schrijven de toonaangevende expert wordt in je vakgebied.

image description
Zoeken