Tekst richt zich te veel op de (technische) inhoud
De schrijver heeft geen oog meer voor de lezer. De teksten worden te lang en gaan te veel in op details.
In de training Schrijf de winnende tekst leer je hoe je op een slimme manier je aanbod in aanbestedingen presenteert.
Je leert hoe je overtuigend schrijft en hoe je ervoor zorgt dat je lezer geboeid blijft lezen.
De training Schrijf de winnende tekst is bedoeld voor tenderteams, accountmanagers, commercieel medewerkers en inhoudelijk professionals die regelmatig aanbestedingsteksten schrijven.
Veel mensen die teksten aanleveren voor aanbestedingen zijn inhoudelijk professionals, met liefde voor hun vak. Ze vinden het vaak lastig om in te schatten welke informatie de lezer nodig heeft om ‘ja’ te kunnen zeggen tegen een aanbod.
Wat levert de maatwerktraining ‘Schrijf de winnende tekst’ op?
Een schrijftraining aanbestedingsteksten volg je het beste met een heel (tender)team. Zo leer je niet alleen van elkaar, maar zie je ook welke taakverdeling handig is als je inschrijft op een aanbesteding.
Daarnaast levert de training jullie het volgende op:
Ik geef deze training in-company of als 1-op-1-training. Bij een in-company training kun je gebruikmaken van de trainingsruimte van ProTaal in Rotterdam. Dat geldt ook als je zelf een groepje van minimaal 4 en maximaal 7 deelnemers samenstelt.
Wil je kennis met me maken? Of jouw specifieke vraag met me bespreken? Vul dan het onderstaande formulier in of mail me. Dan plannen we een telefonische of ‘live’ afspraak om elkaar te leren kennen.
De privacyverklaring vind je hier.